Friday, March 9, 2012

Malu lah anda ;)

Assalamualaikum :)


"PEREMPUAN"

Indah sungguh perempuan ini sebenarnya :))
TAPI KALAU,
Kita bayangkan, seorang perempuan yang terhegehkan seorang lelaki yang belum tentu menjadi jodohnya, seorang lelaki yang belum tentu menjadi cintanya di gerbang perkahwinan, seorang lelaki yang belum tentu menjadi suaminya yang halal dan seorang lelaki yang belum tentu akan menjaganya hingga ke akhir hayat. Apa perasaan orang lain kalau tahu perempuan tu mcm tu?
PEREMPUAN dan TERHEGEH? SINONIM KAH?

~KITA BAYANGKAN~

Ya Allah. PEREMPUAN. Malu nya! Lagi-lagi kalau lelaki tu dah terang-terangan cakap kat orang lain yang dia tak suka perempuan tuh. Lagi-lagi kalau lelaki tu dah terang-terangan tak layan perempuan tuh. Lagi-lagi kalau lelaki tu dah cakap yang dia suka orang lain. Mana maruah kau wahai jelitawan?
Kalau aku jadi perempuan tuh, INSYAALLAH aku akan berserah kat Allah and aku akan sentiasa berdoa supaya dapat jodoh yang lebih baik. Kalau aku jadi perempuan tuh, aku akan berhenti TERHEGEHKAN lelaki tuh. Kalau aku jadi perempuan tuh, aku akan terdiam malu. Kalau aku jadi perempuan tuh, aku tak akan kecoh kat orang yang aku suka lelaki tuh. Kalau aku jadi perempuan tuh, aku akan insyaAllah berubah :)

Perempuan ni mulia sebenarnya. Tapi SIFAT diri sendiri, NAFSU diri sendiri yang menyebabkan perempuan itu hina kalau dia tak pandai jaga diri sendiri!  


Nampak tak dalam gambar tuh? HAHAHA perempuan tu seolah2 dipergunakan oleh si lelaki. Malu kan?
So, sape terasa. ELOKLAH :))

JANGAN JADI MURAH :)) INGAT TUH.

Khas untuk diri aku sendiri plus semua wanita di dunia :D

SELAMAT HARI WANITA :D


Kbai

Total views :)