Thursday, April 12, 2012

Happy Birthday < 3

Assalamualaikum :D

Harini, 12 April 2012 hari Khamis, birthday dua kawan baik aku :D 

Farhan Faruqi (Kentang) dan Mohammad Norazli (Dekli) :D


Ni semua bebudak rhinos bangi :) Rugby, ceehhh :D Ade lagi tapi lain2 tu sombong, tuih! Hahaha. 

Pejol tak dpt dtg :( Dia denggi, hmmmm hope dia cepat sembuh :')

Okayy, asalnya, ingat nak datang SMKBBB sebab nak tengok kawad kaki je, sebab capik yang ajak. Then semangat la nak datang, hee. Tengok2 capikk sndiri pn dtg lambat, tuih! Haha. Habis diorang kawad kaki, Abang Apis suruh aku gerak beli tepung and telur. HAHAHA aku dah excited gila dah :D

Beli la 3 bungkus tepung and 10 biji telur. Haha biarla habis duit, asal dapat celebrate brthday budak2 ni, hehe. Okayyy tunggu la dekli and bebudak rugby ni habis rugby petang tu. Kentang plak entah dia bla mana. Siot betul! Tepat 6.20 petang diorang berhenti training rugby. Eh? Awalnyaaa, haha maybe sbb td aku bgtahu capik kot yang aku nak buat brthday bebudak ni. Haha thanks capik :3 

Bila habis, bebudak semua usha je dekli keluar pagar, haha maybe dekli perasan kot kitorang planning something, terus dia lari. Alaaa dekli ni kecik je, plus kaki sakit, HAHA memang kena cekup la en dengan bebudak rugby ni, hahaha. Last2 TELUR ! TEPUNG ! And menyanyiii sikit :) 

Kentang ni anjing sikit, dia balik sekolah, lepastu dia nampak dekli kena tepung, dia pun lari balik pergi mana tahh, escape upacara pembalingan tepung and telur pulak. Pergh menyirap aku. Hahaha takpe, 

Ada ubi, ada batas, 
Ada hari, kami balas :D

Lepastu syok gak la tengok semua kena tepung. Aku pun teruk gak kena tepung, grr. Haha balik2 rumah, mama gelak tengok aku kena tepung. Macam orang ape dahh aku. Haha. Seronok hari ni :)

Happy Birthday Kentang and Dekli :)
Thanks guys :D

Total views :)