Friday, January 20, 2012

HAHAHA terhegeh publisiti do :D

Salam :D 

Dekat facebook, aku add sorang budak ni, dia approve. Baru nak hantar "Thanks app", tetiba dia hantar: 

"dO add dO talk . Oek . rajenkan tangan anda mengLIKE my statement Oek . intrO ! #peace  "

Aku baca benda ni, terus aku delete "Thanks app" aku tadi tu. HAHAHA. Kesiannya la dia ni :( Takreti type betul2 lah pulak :/ Lepastu suruh aku like statement dia. Haram weh haram aku nak buat benda tu. Hahaha. Aku terus delete dia, yew :/ Salam takde, ape2 kata hai takde, terus hantar macamni. Ketagih like macam ni la :DD Mula2 rasa taknak delete dia, tapi bila bace statement2 dia semua bahasa rempit, terbuka hati aku 200% untuk men-delete dia ni HAHA. Tolong la do, dah la perempuan. Suruh aku like statement dia yang takboleh bla tu :>

Haha, pape la..


Kbai

Total views :)