Sunday, February 5, 2012

Puteri Bittersweet SMAPK :']

Assalamualaikum :]


Tengok gambar ni. Banyak awek awek cunggg ! ;D Haha
Ni semua kengkawan puteri 0913 Bittersweet. Bittersweet tu nama batch kitorang :D Cool en ;] Haha
Banyak kenangan pahit manis kitorang tempuh bersama. Susah senang suka duka manis masam senyum sedih. Kan? :] Kalau habis sekolah nnt, mesti rindu gila sucks ah kat korang ;'D Tak tipu punya. Ada ramai yang benci aku. Aku tahu tu. Tapi aku tetap sayang korang semua :'] Ye laa en. Tanpa korang, mano aku nak kenal so-called dunia SMAPK ni en? Hihi.

Now. To each one of you <3 0913 only ;]

Ummu Nabil (Ex-Penghuluwati): Muuuuuu :D I am so sorry sebab banyak buat hal tahun lepas :/ Anti Penghuluwati ana tahun lepas banyok sabo dgn ana en :'( Sorry sangat-sangat. Ana mintak maaf. Takpe. Anti sekarang dh lepaskan jawatan anti yang berat ni pada Syara. So, lepasni kalau ana buat hal, dia kene >:) Muahaha. Dah-dah. Ana mintak maaf kay? ;]

Hassyazwani (Ex-Naibpenghuluwati): Heyyo wanie :D Ana mintak maaf jugak tau. Yolahh, tak habis-habis dok mengeji anti tahun tahun sblum ni, heheheww :D Kita selalu gaduh :p Ahaha and ana selalu menang. keh3. Papepun. Ana mintak maaf tau :>

Syara Shalihin (New-Penghuluwati): Hey orang kuat ! Ceh x) Tanpa kau, kalah lah tarik tali rumah biru kategori P2 tahun lepas. Kah3. Syara. Aku mintak maaf do sebab selalu buat kau menyampah - -' HEHE. Tak tipu tu. Ikhlas niii :D Hihik. Papepun. Goodluck to you my new penghuluwati :D Be the best among the best ;] 

Nisa' Ismail (New-Naibpenghuluwati): Naib penghuluwati kitaaaaaaa xD Heyhoo. Masa syara kata dia nak anti jd naib penghuluwati tu en. Ana setuju gila sebab HAHAHAHA kau comel do. Nak gak tengok Nisa' jadi naib penghuluwati yang berwibawa enn, acewah x) Papepunn, goodluck and jangan nangis-nangis dah. Kalau pasal form 1 kau nangis lagi. Bak maihh nama budak tu. Kami bittersweet puteri sedia berkhidmat. HEHE :] Ingat, selamat berjaya x)

Rumah biru : 
Sitiefa, AmyApple, Amsha, JasNisha, Syareeee, UmmuNabil, ThiraMacho, SyahidahMadihah, FarahZ.
HEHEHEHEHEHEHEHE sorry sangat-sangat sebab banyak buat dimerit :( Sorry jugak sebab aku tahu tak semua suka aku. Sorry lagi sebab aku annoying. Sorry sangat-sangat guys. Aku betul-betul mintak maaf :/ Hmmm. Aku paling takboleh lupa masa lepak-lepak kat dorm. Balik-balik, form kita yang bising, HAHAHA happening and I love that :) Then, papehal mesti kitaaa je yang rajin en. HAHA konon. Papehal semua kita kita kita. Kita sama-sama kuat enn korang en <3 Aku sayang gila rumah biru ni. SUMPAH! x) Pasal perangai aku ni, aku mintak maaf sangat-sangat do. Gentle aku mintak maaf. Aku ni dah la bodoh. Suka buat hal pulak tu - -' Memang tak layak aku duduk dekat rumah biru ni. Hmmmm. Sorry tau :'] And THANK YOU SO MUCH sebab korang dh berjaya buat aku jadi manusia :D #Selain mama abah and cikgu2 aku :)

Rumah Merah :
Waninot, YaFasyaa, TyqaShaff, ChaGumuk, KeenahFSHEHE, FiezahCino, Zuraaaiinn, Khalichamim, Ipaahh, JijieGie, ElvySwaida, SyeraaYaww, Jajaker.
Heyyhoo korangg :D Ingat tak, rumah merah selalu gaduh dengan rumah biru masa form 1. Haha balik2 merah biru. Memang musuh ketat lahh kita ni. Setan betul. Hahaha ;] Tapi sekarang dah tak en? Kita saling faham-faham dh en. Acewah x) Geli gelemaii makk~ Hahaha. Korang thanks tau sebab banyak tolong aku ke pape ke en. Almaklumlah. Aku ni kan~~~ hahaha mcm takkenal. Ok ok ok ok *Gaya Kud* . Lastly, SORRY for everything guys ;']

Rumah Kuning : 
HusnulKhatimah, DinooFarr, Cuwayya, YunieYuno, AsMat, Nisaaa', AlyaFarisyaKonon, Azween, SaWan, Maioo, Meeyoi, PykaPyka, Dhiaa.
Dalam banyak2 rumah sukan ni, rumah kuning ni la paling alim ACEWAHH x) Paling diam. Paling baik. Hahaha paling paling lah ;D Korang thanks for everything kay? Sorry jugak sebab HEHEHEHE kita pernah gaduh en. Act, dengan semua orang aku gaduh. Ish2 teruk bebeno ler. Hihi papepun. Thank you so much and sorry for everything :] 

Rumah hijau:
Sorry sebab tak de gambar :/ Sorry sangat-sangat. Heyy kawan kawan. Kita tak rapat sangat kenn. Hmm. Aku harap kita rapat gilaaa nanti :D Mesti happening, hihihi. Aku suka kawan dengan korang. Gentle tak tipu :] Korang jenis ' be there for each other every each time ' kan :D Suka sukaaa ^^ Thank you for everything and sorry for everything jugak :)

Ends with all the bebel-bebel :D Hee. Saje buat post ni. Tetiba rindu dekat korang semua. Ksucks, hehehe :D Papepun, 

AKU SAYANG KORANG GILA GILA LA GILA <3

Total views :)