Thursday, June 7, 2012

Siapa diorangg?

Shaalaaaamm :)

Post kali ni aku nak cerita pasal orang. Ye la en, asik cerita pasal diri sendiri jee, haha bosan jugakk tengok :D 
Semua orang yang aku nak cerita ni semua aku sayang sangat2! *selain keluarga* Once you are messing with my friend, you are messing with me! Aku kalau sayang orang, jangan harap kau boleh cari pasal dengan diorangg :)

Adik angkat saya :D


Budakk ni, comel sangat2 :D Aku selalu jeee lepak dengan dia. Dlu kalau cuti sekolah, balik bermalam *asrama* dia mesti dia balik rumah aku, tp sekarang ni dia dah busy dengan nak PMR kannn, so kitorang dah kurang rapat :/ Hmmm.Setiap tahun, kalau birthday between both of us, mesti sambut gila2 punya hehehe. Tahun lepas, dia belikan aku kek dua tingkat bhai, pergh sayang gilaaa ah aku dekat diaa, hehe then wktu birthday dia, aku planning kat sekolah, masa cuti, orang tak ada kat sekolah, aku buat suprise, aku pnggil boyfriend dia, kakak2 dia, kawan2 baik dia, semua gerak kelas and dia pulak aku tarik sambil dia tutup mata, aku tarik dia smpai kelas. Banyak gak la rintangan aku bg dia hahaha. Masa birthday dia tu, aku saje je tak wish dia langsung auuu, malam tu yg smbut tu baru wish hahaha kesian dia :p yang pasti meriah la birthday kitorang hehehe tahun ni tunggu je la ape jadi enn ;) 

Nama dia, Nurul Aliya bt Sabri :D

Adik saya :D


Budak kecik ni pun comel gila gak. Dia ni, geng2 pengakap 13 kajang aku panggil dia laughing gas semua sebab budak ni takpernah tak senyum! Setiap masa je mesti senyum doo, haha aku pun jammed dengan dia ni. Bila masa dia sedih bila masa dia marah bila masa dia bosan entahhh lah aku pun tak tahuu hahaha. Haritu dia ade berlakon tau utk kem. Berlakon menangis. Pergh taktahan. Cascas aku percaya dia tipu -.- Memang bengang gak la masa tu hahaha tp nasib dia ni adik, kalau tak, jangan harap ah nak cakap dengan aku lagi en, hahahaha. Dia suka gilaaa pink. Dia suka air vanilla. Benda yang paling aku suka pasal dia ni, dia sayang aku! Hahahhaha ehh suka hehehe. Budak ni, budak boling jugak dengan aku, dia terror main :D Bila boling pun kalau boleh pun dia nak jugak warna pink hahaha. K Last year masa open bowling smapk, beza markah aku dengan dia sikit je, ceyy! Hahaha comel je tapi hebat eceyyy * mesti kembang en kalau baca , dek?*

Hee, Nik Izzlyn Syazwani bt Nik Soh, I love you dik :)

Kembar saya! Kacip :>


Bro nii, dia baik sangt2 dengan aku! Kalau aku sedih, dia adeee je kat sisi aku pujuk aku :) Memang sayang gila ah kawan baik mcm ni :) Tapi kalau dia tengah tak ada mood, aku malas nk cmpur -..- Kang dengan aku akuuu sekali kena dgn dia -.- Dia ni abang sadooo abang tagoo haha ceyy orang kuat rugby kann. Dia ni setia gila dengan awek dia. Aku nak gila jadi mcm dia, setia! Setia betul dngan shahmina dia tu :> Semoga dia kekal and berhubungan sampai ke gerbang perkahwinan and sampai mati :) Amin! Lepastu, dia ni pandaii :D Untung kan? Kacak jugak. ceyy! Aku paling takleh lupa, masa aku kene bahan dengan ehem2 kaw-kaw, aku menangis lepastu dia duduk sebelah aku then tulis kat hp dia guna application ape entah, dia kata, "Sye akan sentiasa ade kat sisi aina" :) Aku terharu ! Kawan perempuan aku pun takpernah2 nak buat mcm tu :/ Hee. Kat mana2 aku pergi, dia akan selalu ada sebab kami KAWAN BAIK :D


Aniq Nur Rahim :) Aina sayang Aniq macam abang sendiri ! 
*yang lelaki tu*
Tiba-tiba Aina rasa gambar ni gambar Aniq paling kacak :)

Adik sayang :)



Budak ni, baik sangat! Sweet jugak! Aku ingat lagi, aku kenal dia masa Kem Jota Joti dekat Semenyih. Masa aku tengah bercakap tetiba dia menyampukk, terpegun jugak la sebab tetiba je budak kacak menyampuk aku cakap hehehehe. Budak ni muka nampak matured gilaaa so aku igt dia dh form 4 ke enn, ceyy. Rupa-rupanya baru form 2 masa tu, hahaha budak lagi :3 Lepastu kitorang contact dekat fb then tetiba awek dia masa tu bengang n crik psl, pekejadah? Hahahaha lepastu ktorang berhenti contact, *takkisah pun* then aku selalu la gerak sekolah jalan 2 en sebab ramai mmber kat situ kan? Selalu je la jumpa n lepak dengan budak ni, tuptaptuptap dia dah clash dengan awek dia. Haha kalau pilih kawan, kawan lagi kekal la kan? Diorang clash sebab apa? Sebab awek dia kata dia tak matured? Duhhhh macam la awek dia tu matured sangat! Dulu masa aku gaduh dengan awek dia, pergh 'samseng'. Hahaha lama2 kitorang rapat mcm adik dengan kakak :D Tambah2 lagi, ktorang punya daddy, orang yang sama, so, ape lagi? Adik kakak la kami jawabnye, apa aku tahu, aku sayang sangat kat adik aku ni! Kau sakitkan dia, kau dah sakitkan aku n kau tahu apa kau dapat nanti :)


Abdul Wafi bin Mahmad Faisaal.
*yang tengah tu*


"Anak "saya!



Okay, dulu masa Rugby, dia takde la menonjol sangat tau! Tapi bila contact dekat fb, dia macam menonjol je? And anddd dia sporting! Aku suka sangat tengok dia. Lepastu bila aku tangkap gambar dengan Rhinos-Rugby team SMKBBB, dia ade, bila tangkap gmbr mase birthday member, dia ade gakk. Aku sedar haha comel la budak ni :D Suka buat muka pulak tu! Muka apa? Muka cute? Hahahaha ye lah anak ibu :) Ha! Aku start panggil dia anak aku sebab masa Hari Ibu, dia wish aku "Ibu, selamat hari ibu!" haha aku tnya la, kenapa ibu pulak? Lepastu dia kata aku ibu rhinos hahaha gilo. Comel sajokk! Last2 panggilan anak ibu tu melekat smpai la sekarang. Kat kem belia, aku asik lepak dengan dia je sebab dia anak aku ceyyy lepastu ade orang jealous, ops! Hahahaha. Apa aku tahu, aku sayang dia sangat3 ! Dia ni baik, dengar cakap ibu dia hahaha. Act, ada lagi sorang anak ibu tp hmmm tak rapat? Tak apa lah :') Anak ibu sorang ni, dia manja tau , gedik pulak tu hahaha tapi tu lahh , dia comel :3 


Muhammad Afiq bin Shaadon :) *buat muka -.-*


lain-lain nanti saya post hihihi sayang semua :D


 Kbye :p



Total views :)