Thursday, January 26, 2012

" I'm going to miss this moments :') "

Assalamualaikum ;)

Mid Valley, Kuala Lumpur.

Ini tempat manyakk baik wo. Hahaha bangang x) Okay. Bertarikhkan 26 Januari 2012, aku dengan certain kawan-kawan SMAPK keluar la pergi tempat ni :) For the first time aku keluar dengan SMAPKian, EVER! Hihi. 10 pagi sampai 6 petang :) Penat tak penat la en. Okay aku tak tidur 2 hari. Taktahu kenapa, n then gerak sini, lemah longlai tapi sempat jadi orang gila. Haha tenaga banyak habis. Tapi tak apa la :) Enjoy ;)



Awal-awal : MPH and Burger King.
Haha , beli hadiah Nadiah. Birthday dia dah dekat en :) Aku belikan dia Buku Reference. Dia yang nak ;)
Lepastu makan kejap. OPS! Makan ke? Haha lepak je la. Tunggu Faiz and Iqbal tak sampai2 :p Lame-lame baru wujud diorang ni :p Hee. No offense :p


Then,
Wayang : Sumpahan Kum Kum.
Ehh taikkk. Hahaha benci gila aku cerita ni x(  Haha Faiz, Shafiq and Haikal. Pergh kejaaamm dooo dok main2 kan orang. Kena nanti tahu la :D Masa duduk dekat kerusi, aku tanggal wedgies aku, dah habis wayang, wedgies aku hilang! Aku pelik la, manoooo? Bila nak pandang bawah, mula la bebudak ni dok ungkit hantu bawah kerusi. TUI ! Haha. Cerita dia tak takut, cuma babak terperanjat and geli geli tu banyak. Haihh - -' Taksuka. Cewah x) Intan pulak, tidur dalam wayang. Ceh! Takdela, dia tutup muka. Boleh katakan, sepanjang wayang dia tutup muka. Haha comel penTakut x) Nadiah pulak watlek watpeace je en. Poyo. Haha last2 menggigil gak. Comel je ;) Aku ni pulak, tutup muka je keje. HEHE <3


Kemudian,
Lepak dan lepak :)


Ni haaa gambar2 :)
Muhammad Faiz   

Muhammad Haikal

Ahmad Shafiq


Intan Sakinah


Nadiah

 
Noor Haqim


Iqbal Idzham . Sorry takde gambar :/ Kau pemalu sangat, hehe x)

Hee kami berlapan sahaja :D Budak2 ni happening doo. Sorry sangat2 sebab aku ni banyak buat tah pape. Haha. Aku memang macam ni x) Hihihi. 


Bila lapar, 
Kami makan : Kentucky Fried Chicken x)



See, CHICKY MEAL? Hahaha bebudak en diorang ni :) Tapi aku takmakan doo HEHE :p Diorang dapat free toys. Buttercup and Blossom! Hehe Power Puff Girls ;p Lembut sekejap diorang ni :p Faiz, Buttercup. Shafiq, Blossom. Cun x) #Jealous HEHEHEHE <3


Next,
Boling : Aku kalah :p  


Scoring ni tak habis lagi lah, hehe x)
 1st: Shafiq
2nd: Faiz
3rd: Aku
4th: Haqim
5th: Nadiah
6th: Sakinah


Hebat doo Shafiq and Faiz :) I admit ! Ceh poyo x) Haha aku memang takreti main boling. Sorry la en :) Harap je wakil sekolah, HEHE :) Okay dah FULLSTOP :) Nadiah dengan Sakinah ni kira hebat doo as a beginner :)


After that,
Kami berseronok : Arcade xD


Hehewww yang ni tak ada gambar :p Papepun, ada orang tu cabar aku main lumba kereta tau. Aku mula2 cuak gak au. Haha bila lawan, aku menang. HAHA ! Kbye aku menang :p 
Ada orang-orang tu pulak, macam couple dah aku tengok. Baju sama warna. Haha main apetah yang mcm pingpong tu x) Co cweet. Coooo cweeeett. Hahaha jealous sekejap :p 
Shafiq tu pulak asik main basketball dia je. Mentang2 banyak score. Cehh x)
Intan pulak, duduk sorang-sorang emo je :( Hmmm kesian dia :/


Last stop,
Setelah bergembira : Kami pulang :')


Huuu. Ktm tadi, tunggu ada la dalam 2 jam :) 3 tren kami terlepas. Haha benda biasa kan ;) Intan pun faham2 la en, bila penat, tension, mula la keluar suara dia. Huuuu kuat doo. Haahaha aku gelak je. Hehe. KTM pun asik lambat je. Penat doo macam tu. Bila laaaaaa ktm nak elok? Haih bosan ah cenggini, hehe bising je, buat laporan kat pihak atasan taknak :p HEHE dah shadap.
Ini Komuter :) haha. Komuter serupa Pig Snail :)


Papepun. Aku betul-betul enjoy harini :) Thank you so much guys ! Hope ada lagi lepak-lepak macam ni <3
Loveyouguys :)


Kbai

Total views :)